När jag var upptagen nöjd och kär....

så slutade killar att titta på mig de slutade att ragga på mig på ett sätt var det skönt och lika bra...


Men på ett sätt störde det mig lite..Har jag tappat det helt tänkte jag ??? Har jag blivit helt osynlig.....






Nu syns jag igen det märks tydligt........Men.....det är inte så att jag har bråttom med att komma nära en ny kille på något sätt men när alla ragg jag får är HEMSKA....så får man ju lite panik för fortsätter det såhär så är det kört för all framtid...





Jag har inte ens höga krav förutom på personligheten.......Det viktigaste för mig är att en kille kan få mig att skratta......




Och då menar jag inte åt honom utan med honom...




Ragg nr 1 en kille på Patricia som kommer fram till mig i toakön och säger


- Ursäkta men är det här alla frascha tjejer står och köar till toan ?


- det beror väl på vad man menar med fräscht svarar jag och tar ett steg ut ur kön för att slippa stå nära honom....Jag köade nämligen inte ens utan jag väntade på s som var på toa...


Killen fortsätter prata med mig men han märker nog rätt snabbt att jag är både nykter och  ointresserad..
Då kommer s ut från toan och när vi börjar gå så hör jag hur han kör exakt samma line till tjejrna som stod framför mig i kön..



Snubben plöjer alltså igenom hela toakön med samma line i hopp om att hela bunten är endera döva eller helt bakom flötet.......Jag älskar verkligen att känna mig utvald och hur kan man känna sig annat än utvald när någon börjar ragga på en bara för att man råkar stå längst bak i kön....






Ragg nr 2 Jag är påväg till en kristen konsert i kungsträdgården där jag ska möta upp en kompis som är med i församlingen som håller i det.Jag sätter mig på tunnelbanan och mitt emot mig sätter sig en mulattkille med en liten söt mulatflicka med afro och allt jag gör misstaget att le mot HENNE det skulle jag inte ha gjort för snubben ser det och får något galet i blicken och  börjar pressa den stackars flickan mot mig och försöker TVINGA henne att börja prata med mig.....Så genomskinligt och obehagligt.stackars barn !!!! jag känner mig illa berörd och tittar ut genom fönstret....självklart ska han oxå till samma konsert och börjar prata med mig på vägen dig frågar efter mitt nr och vill ta en fika.......Han fick inget nr och ingen fika...
Det var ju hon som var söt inte han....




Ragg nr 3 Jag är vän med en vacker singeltjej på fb killar som försökt och fått nobben av henne har börjat lägga till mig för att kunna försöka med mig istället......Det är så smickrande att vara någons andrahandsval.....Jag gillar att dessa killar när de har fått nobben tänker äh tough shit nu plöjer jag igenom hennes vännerlista och försöker med någon av dom istället....Hur kan man bli annat än smickrad (äcklad)







Jag är inte ute efter något mer än en försmak om att det finns fler killar därute som kan få mig att skratta......





Jag vet en.......Som jag skrev med på chatten idag och han kilar stadigt sen en vecka tillbaka....vi verkar gå om varandra skrev han.....jotack.....hade varit så kul att stå och dra dåliga skämt tillsamans med honom för det är allt jag är redo för just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0